Çağrı Merkezi / 0(850) 303 79 69

Bize Yazın / iletisim@poyrazwifi.com.tr

Online İşlem

Sıkça Sorulan Sorular

Anasayfa / Sıkça Sorulan Sorular
Sevdiklerinizle Paylaşın

Poyraz WIFI'ye Nasıl Abone Olabilirim?

Abonelik için şahsen firmamıza başvuru yapmanız gerekmektedir.

Poyraz WIFI abonesi olmak için gerekli belgeler nelerdir?

TC uyruklu vatandaşlar için (Şahsen veya vekalet ile başvurması gerekmektedir);
Kimlik belgesi aslı ve fotokopisi (nüfus cüzdanı, ehliyet veya pasaport)
Kurumsal bağlantılar için ek olarak Ticaret Odası Kaydı ve Vergi Levhası Fotokopisi Talep edilir.

Başka Bir Adrese Nakil/Taşıma Yapabilir miyim?

İnternet nakil işlemi Poyraz WIFI Ofisleri üzerinden yapılabilmektedir. Nakil İşlemi sadece hizmetimizi kapsayan bölgeler için geçerlidir.
Nakil yaptırmak isteyen müşteri veya vekalet verdiği kişi, kimlik belgesi ile başvuru yapabilir.
Nakil işleminde müşterinin nakil adresinde bulunması gerekmektedir. Nakil işlemi ortalama 2, maksimum 10 gün içinde tamamlanmaktadır..

Dış ortam cihazını çatıya çıkartmak zorunda mısınız?

Saha personellerimiz tarafından yapılan incelemelerde eğer kablosuz sinyalin hiç olmadığı yada sağlıklı olmadığı görüldüğünde ilgili cihazın bina çatısına çıkartılması gerekmektedir. Bundan dolayı çatıya çıkış izni alınması gerekiyorsa abonemiz tarafından gerekli iznin bina yönetiminden alınmış olması gerekmektedir.

Statik İp Adresi Alabilir miyim?

İnternet hattı tesis edildiğinde, aksi belirtilmemişse internet'e Dinamik IP ile bağlanılır. (IP numarası, Internet'e giren herkese sistem tarafından verilen kimlik numarasıdır). Bilgisayarına uzaktan erişim yada bir web sayfası yayımı olanağı isteyen kullanıcının Statik IP sahibi olması gerekir (Örneğin:Video konferans, Uzak Masaüstü Yönetimi, Oyun Sunucusu, Güvenlik Kamerası izleme v.b. işlemlerde). Yani Statik IP adresi alınması durumunda yapılan her bağlantı için aynı IP adresi alınacaktır.

Kurulum ücreti taksitli ödeme yapılabilir mi?

Nakit yada kredi kartına tek çekim yapılmaktadır. Kredi kartına tek çekim yapıldıktan sonra bankanız ile iletişime geçerek taksitlendirebilirsiniz.

Ödemeler nasıl yapılmaktadır?

Ofisimizden nakit veya kredi kartı ile, internet sitemiz üzerinde bulunan Online İşlemler bölümünden kredi kartınız ile, Havale ve EFT yolu ile hesabımızın bulunduğu bankalara hesaptan hesaba ödeme yolu ile ödeme yapabilirsiniz.

Tarifemizde kotamız biter mi?

Hiç bir tarifemizde yükleme ve indirme kotası bulunmamaktadır. Tarifenizde bulunan hız limiti kadar sınırsız internet erişimi sağlayabilirsiniz.

Dış ortam anteni mülkiyeti kime ait?

Binanın çatısında, balkonunda yada penceresinin kenarınızda bulunan cihazların mülkiyetleri firmamıza aittir. Abonelik iptal işlemlerinde ilgili cihazların teslim edilmemesi halinde cihaz seri numaraları üzerinden fatura bilgileri firmamız adına kayıtlı olduğundan hukuksal süreç başlatılabilmektedir.


Kurulum süreci ne kadar sürmektedir?

Başvuru işleminin ardından 3 ile 10 iş günü içerinde kurulum tamamlanmaktadır.

Tarife kullanımı nasıl oluyor?

Tarifelerimiz öde kullan şeklindedir. Öncelikle tarifenizin faturasını öder sonra kullanırsınız.

Modem şifresini nasıl değiştirebilirim?

İnternet sitemizde https://www.poyrazwifi.com.tr/yazilar bölümünde satışını yaptığımız modemlerin kurulum bilgileri bulunmaktadır. Eğer modeminiz listede yoksa yada yapamadıysanız modeminizi ofisimize getirmeniz halinde gerekli işlem yapılarak size teslim edilecektir.

Faturalarımı nereden alabilirim?

Firmamız E-Fatura mükellefi olduğundan faturalarınız sistemimize kaydettiğiniz mail adresine gönderilmektedir.

Arıza çözüm süresi ne kadar sürmektedir?

Arıza çözüm süremiz 2 iş günüdür.

Abonelik işlemleri sırasında neden senet imzalıyorum?

Kurulum esnasında binanıza kurulan dış ortam cihazı firmamız mülkiyetindedir ve abonelik sonunda firmamıza teslim edilmesi gerekmektedir. İlgili senet teminat senedi kapsamındadır ve abonelik sonunda dış ortam cihazı çalışır vaziyette firmamıza teslim edilmesi durumunda imzalı senediniz size geri verilecektir.

Arıza durumunda size nasıl ulaşabilirim?

Çağrı merkezimiz üzerinden 7 gün 24 saat bizlere ulaşabilirsiniz. Mesai saatlerimiz içerisinde çağrı merkezi personellerimiz size yardımcı olacaklardır. Mesai saatleri dışında yine çağrı merkezi üzerinden arıza kayıt bildirimi yapabilirsiniz. Ayrıca web sitemiz üzerinden yada sosyal medya hesaplarımız(facebook, instagram, twitter) üzerinden her zaman bizlere ulaşabilir ve arıza bildiriminde bulunabilirsiniz.


Telefon kablosu olmuyor mu?

Kullanmış olduğumuz sistemde CAT5 yada CAT6 diye tabir edilen 8 uçlu ağ kablosu kullanılmaktadır.

Tüm odalardan internet çeker mi?

Firmamız internet servis sağlayıcı kapsamındadır ve dış ortamdan evinize gelen kabloya internet vermekle yükümlüdür. Modemin çekim alanı için herhangi bir garanti vermeyeceği gibi ilgili çekim kapasiteside firmamız ile ilgili değildir. Hali hazırda elinizde bulunan modem yada firmamız tarafından satışını yaptığı modemler bulunduğunuz yerde kurulumları yapıldıktan sonra ev yada işyerinizin her noktasını kontrol etmeniz gerekmektedir. Eğer kullanmak istediğiniz alanlarda çekim yoksa bir üst model modem almanız gerekmekte yada ek olarak alan genişletici satın alarak her alandan çekmesini sağlayabilirsiniz.

Merkezi sistem olunca ortak mı kullanıyoruz?

Merkezi sistem olarak tabir edilen sistem tek bir dış ortam cihazından dağıtıcı yardımı ile binanız dışından her daireye kablo çekilerek sağlanmaktadır. Her kullanıcının kendisine ait modemi, kullanıcı adı ve IP adresi bulunmaktadır. Bu bilgiler ışığında merkezi sistem yapısında ortak kullanım yoktur.

Fatura ödeme tarihleri nedir?

Faturalar her ayın 1'inde kesilmektedir ve 13'üne kadar ödeme günü bulunmaktadır.

Havale ve EFT işlemlerinde ödeme yaptıktan sonra aboneliğim hemen açılır mı?

Yapılan ödemeler 1 iş günü sonrasında kontrol edilmektedir. Anlık olarak aktif edilmesini istiyorsanız web sitemizde bulunan online işlemler üzerinden kredi kartınız ile ödeme yapmanız gerekmektedir.

Servis çağırmak ücretli mi?

Modemin fabrika ayarlarına döndürülmesi yada ayarlarının değiştirilmesi, dairenizde bulunan kablonun kopartılması yada aşındırılması, adaptörlerin takılı olmaması yada yanlış takılması, arıza kaydı açıp herhangi bir arıza bulunmaması gibi müşteri kaynaklı sorunlarda servis ücreti alınmaktadır. Bunların dışında oluşan sorunlarda ücret alınmamaktadır. 

Gündüz internette sorun yokken akşamları sorun yaşıyoruz?

Gündüz saatlerinde evinizde internet kullanan kişi sayısı ile akşam saatlerinde kullanan kişi sayısı farklılık gösterebilir. Bunu dikkate alarak hızınız akşamları yeterli gelmiyor olabilir. Bunun için bir üst tarifeye geçebilirsiniz. Ek olarak arıza kaydı bırakarak sorunun kontrol edilmesini talep edebilirsiniz.

Yan odada internet çekmiyor ne yapabilirim?

İnternet çekmemesi modem kaynaklıdır alan genişletici almanızı tavsiye ederiz.

Başvuru sonrası kurulum tamamlanmadan fatura geldi bu nedir?

İlgili faturayı dikkate almayınız. Kurulum tamamlanmasının ardından ilgili ayın sonunda gelecek faturayı dikkate almanız gerekmektedir.

Daha önce dış ortam cihazını bireysel kullanıyordum saha personelleriniz merkezi sisteme geçmemi belirtti bu zorunlu mu?

Evet dış ortam cihazının mülkiyeti firmamıza ait olduğu için ve binalarda tek cihaz kullanarak görüntü kirliliğinin önüne geçebilmek için merkezi sistem yapısına geçmeniz gerekmektedir. Bireysel kullanımda vermiş olduğunuz kurulum ücretinin farkı eğer modeminiz merkezi sisteme uyumlu değilse modem teslim edilerek yada abonelik hizmetinize bakiye olarak eklenecektir.

Merkezi sisteme geçince hızım düşer mi?

Hayır hızınız düşmez. Dış ortam cihazına yüksek hızda internet verildiğinden aynı cihaz ile çok fazla kişi aynı anda yüksek hızlarda kullanım sağlayabilir ve birbirlerinden etkilenmezler.


Abonelik iptal edildiğinde verdiğimiz kurulum ücreti iade ediliyor mu?

Kurulum ücreti aboneliğin başlangıcından itibaren 10 gün içerisinde aide edilmektedir. Aksi bir durumda kurulum ücreti iade edilmez.

Yağmur ve kardan internet etkilenir mi?

Çok yüksek şiddetli yağmurlar dışında herhangi bir kesinti olmayacaktır. Bölgemizde yaşanan hava muhalefeti nedenleri göz önünde alınsa dahi %99 oranında kesintisiz internet hizmetimiz bulunmaktadır.

Tarife yada servis ücretlerini saha ekiplerine ödesek olur mu?

Saha ekiplerimizin herhangi bir ödeme alması yasaktır.

İnternet hizmetiniz yasal mı?

Firmamız Ulaştırma Bakanlığına bağlı Bilgi Teknoloji Kurumu(BTK) tarafından İnternet Servis Sağlayıcı lisansı ile yetkilendirilmiştir. https://yetkilendirme.btk.gov.tr adresinden firmamızı sorgulayabilirsiniz.

İnternet için sabit telefon hattına ihtiyaç var mı?

Evde sabit telefon hattı olmasına gerek yoktur.

Sistem nasıl çalışır?

Kablosuz internet, pop noktalarına kurulan antenler vasıtası ile havadan taşınır. Hizmet alacak olan binanın yüksek noktasına kurulan alıcı anten ile, interneti pop noktasından alır, modeme veya direk bilgisayara aktarır.

Bulunduğum bölgede Telekom altyapısı yok internet alabilirmiyim?

Bulunduğunuz bölgede Telekom altyapısı olmasa bile, hizmetimizin kapsama alanı içerisindeyseniz internet bağlantısı alabilirsiniz.

Deneme imkanı var mı?

Yerinde kurulum yapıldığından deneme imkanınız yoktur fakat başvuru işlemlerinin ardından memnun kalmadığınız taktirde 10 gün içerisinde iptal edebilir ve verdiğiniz kurulum ücretini iade alabilirsiniz.

Herhangi bir şekilde iptal etmek istersem ceza öder miyim?

Bağlantı yapılırken herhangi bir taahhüt yapmadığınız için herhangi bir ceza ödemezsiniz.

Aboneliğimi dondurabilir miyim?

Abonelik hizmetinizi yılda bir ay olmak üzere dondurabilirsiniz. İlgili abonelik dondurma talebini firmamıza bildirmeniz gerekmektedir. Kullanmayacağınız ay başlamadan bu bildirim yapılmalıdır. Aksi halde faturası çıkan ayın ödemesi yapılması gerekmektedir.

Eski ADSL modemimi kullanabilir miyim?

Dış ortam cihazı eğer binanızda sadece sizin tarafınızdan kullanılıyorsa bir çok ADSL modem sistemimize uyumludur. Eğer merkezi sistem olması durumunda WAN portu olan bir modem/router'a ihtiyacınız vardır. Modeminizi bizlere göstererek uyumlu olup olmadığının bilgisini alabilirsiniz.

Tarifem dışında ekstra ücret öder miyim?

Tarifenizdeki fiyat dışında herhangi bir ek ücret ödemezsiniz.


Bağlantım da sorun olduğunu düşünüyorum ne yapabilirim?

Öncelikle tüm elektronik cihazlar gibi bizim kullandığımız cihazlarda uzun süreli çalışmalarda tutarsızlık gösterebilirler. Her elektronik cihazın arada bir elektriğini kesip dinlendirmek faydanızadır. Bu gibi durumlarda kurmuş olduğumuz iki adet cihazın (Router ve Alıcı) fişlerini elektrik prizinden çekerek gücünü kesiniz ve 5 dakika bekleyiniz. Geri takıp internet bağlantınızı kontrol ediniz. Sorunun devam ettiğini düşünüyorsanız bizimle irtibata geçiniz. Kesinlikle Modem/Router ayarları ile oynamayınız fabrika ayarlarına dönmeyiniz(Resetlemeyiniz). Aksi halde bağlantınızı tamamen kaybedebilir ve Modem/Router'ı tekrar yapılandırmak gerekir.

Hız değişikliği yapmak istiyorum, ne yapmalıyım?

Hız değişikliği yapmak için 08503037969 no’lu Poyraz WiFi Müşteri Hizmetlerinden destek alabilirsiniz.

Bina çatısına takılı alıcının sağlığa zararı var mı?

Dünya Sağlık Örgütü'nün raporunda şu ifade yer almaktadır. "Yakın zamanda yapılmış olan araştırmalar, kamuya açık alanlarda kablosuz teknolojilerden kaynaklı RF`ye maruz kalma durumlarının, uluslararası standartlardan binlerce kat daha az olduğunu göstermektedir. Düşük seviyedeki elektromanyetik alanlarına maruz kalmanın insan sağlığına zararlı olduğu sonucuna varılacak bir kanıt bugüne kadar elde edilememiştir." Ayrıca kullandığımız tüm cihazların CE ve DoC (uygunluk beyanı) bulunmaktadır.

Tarifelerinizde Upload hızı nedir?

Tarifelerimizde upload hızı 2Mbps 'dir.


Copyright © 2017 Tüm Hakları Saklıdır.


Yükleniyor...